Aan alle leden en vrijwilligers van V.V. Anjum

Zoals jullie al hadden begrepen is het volledige sportcomplex (incl. kantine) i.v.m. het corona-virus gesloten. Deze sluiting duurt sowieso tot en met 6 april. Er komen echter veel berichten binnen dat er veel jeugd op de voetbal / korfbalvelden aan het spelen is. In dit verband willen wij een beroep doen op de ouders/verzorgers van deze jeugd.

Wij snappen heel goed dat het fijn en gezond is om buiten te spelen, maar de overheid heeft nu eenmaal besloten dat alle sportaccommodaties gesloten moeten worden. Dat geldt dus ook voor de velden. Wij verzoeken jullie als ouders/verzorgers om jullie kinderen er op te wijzen dat ze niet op de sportvelden gaan voetballen/spelen. Hier kan door overheidsinstanties op gehandhaafd worden.

We begrijpen dat dit vervelend is, maar het is noodzakelijk dat wij met z’n allen proberen de gevolgen van dit virus zo veel mogelijk in te dammen.

Als extra informatie wijzen wij jullie ook op de volgende informatie van de rijksoverheid over het afstand van elkaar houden i.v.m. het coronavirus.

Met vriendelijke groet,
Gemeenten Noardeast-Fryslân en Dantumadiel