Anjum moet op zoek naar een keeper. Ben jij dat?

De voetbalvereniging Anjum is ongeacht de laatste kompetitiewedstrijden aan een uitstekend seizoen bezig. Op dit moment maken de manschappen van Sip Jaap Bos nog kans op een plekje in de nacompetitie met als inzet promotie naar de tweede klas.

De keerzijde van dit prachtige seizoen is het feit dat keeper Lolke Dijkstra vertrekt bij de Anjumer hoofdmacht. Heel erg spijtig voor de v.v.A. Voor Lolke ligt er een mooie uitdaging elders.

De grote vraag op en rond ’t Kolkenfjild te Anjum is: Wie wordt de opvolger van Lolke?

De zoektocht is inmiddels in volle gang. Anjum zoekt een keeper die graag in een standaardteam het doel wil verdedigen?
Het eerste elftal van de dorpsclub Anjum is een mooie mix van jonge talentvolle spelers en enkele ervaren routiniers. Een hechte supportersschare staan zowel bij thuis-als uitwedstrijden langs de lijn.

Ben je benieuwd? Ben je keeper van een standaardteam, of doelman van een reserve 1e of 2e klasser? Ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Wil je graag keeper nr 1 zijn bij een standaardteam?
Reageer dan eventjes via : voorzitter@vvanjum.nl of neem even telefonisch contact op met voorzitter Geerard Brouwer: 06-53768471