Anjum schrijft geschiedenis en gaat verder in de beker

Een overwinning of een gelijkspel was voldoende voor Anjum om de volgende ronde van het bekertoernooi op eigen kracht te bereiken. Na twee overwinningen op buurtgenoten Oostergo en Ropta Boys, resp. met 3-0 en 4-2 zag het er erg zonnig uit voor het nieuwe Anjum 1.  Echter in de derde poulewedstrijd tegen FC Leo pakten zich donkere wolken samen boven it Kolkenfjild. Na 90 minuten gingen de oranjehemden er met een 2-3 zege vandoor.  Anjum was ineens afhankelijk van het resultaat bij Ropta Boys –Oostergo. Op doelsaldo gaat de equipe van trainer Remco Kooistra echter verder in het bekertoernooi. Een mooi eerste succesje voor het vlaggenschip van de v.v. Anjum.

Zaterdag speelt Anjum de eerste thuiswedstrijd van het seizoen in kompetitieverband. Tegenstander is dan Wykels Hallum. Aanvang 14.30 uur.