Ballenactie V.V. Anjum groot succes!

De in samenwerking met Clubplan en V.V. Anjum opgezette actie om zoveel mogelijk ballen te doneren voor dit seizoen is een groot succes geworden. Heel veel leden, oud-leden, familie, vrienden en belangstellenden hebben een bal gedoneerd.

Het is mooi om te zien hoe groot de betrokkenheid bij onze voetbalvereniging is. Er zijn heel veel mensen die de V.V. Anjum een warm hart toedragen, zelfs tot ver buiten Anjum hebben we gemerkt. We willen iedereen die zijn of haar steentje hier aan bijgedragen heeft dan ook hartelijk bedanken.

Ondanks het feit dat veel senioren een bal hebben gesponsord, heeft V.V. Anjum besloten om alle ballen aan de jeugdafdeling ter beschikking te stellen. Donderdagavond 15 oktober werden de 36 gesponsorde ballen op het hoofdveld van Sportpark It Kolkenfjild de spelers van de JO8-1 en JO8-2, jeugdvoorzitter Tamme Visser en trainster Daniëlle Visser overhandigd.