Ballenactie!

Wij kijken weer uit naar het nieuwe voetbalseizoen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! De coronacrisis heeft grote financiële gevolgen voor onze club en alle andere maatregelen die de VV Anjum moet nemen. Samen moeten we ervoor zorgen dat de bal weer gewoon kan rollen volgend seizoen. Help je mee?

Wij hebben voor volgend seizoen 50 nieuwe ballen nodig. Een hele aanschaf voor onze vereniging! Daarom organiseren we een Ballenactie.

Iedereen die vv Anjum een warm hart toedraagt kan meedoen. Via onze actielink kun je een bal doneren aan onze club. Zo willen we er samen voor zorgen dat de bal straks gewoon weer kan rollen bij vv Anjum. Want als balletje straks weer rolt, komt de rest ook wel weer!

Doneer een bal

Klik op onderstaande link om een bal te doneren:

www.actielink.nl/vvanjum