De bal rolt weer voor de jeugd van V.V. Anjum

Na 6 a 7 weken zonder voetbal heeft de regering gelukkig besloten dat de jeugd weer mag gaan sporten. Het vreselijke virus dat de hele wereld in haar macht heeft lijkt op zijn retour. Gelukkig voor iedereen en zeker ook voor de voetballende jeugd in Nederland. Ook bij onze club zijn de eerste trainingen weer achter de rug. In overleg met (jeugd)bestuur en trainers is besloten om 1 keer per week een normale training af te werken en op de zaterdagochtend een training onder leiding van Sip Jaap en Tamme. Deze twee heren worden geassisteerd door Lyanne Iedema, volgend jaar voetballend bij s.c. Heerenveen. De eerste zaterdag kon onder prachtige weersomstandigheden worden afgewerkt en dit mooie weer zorgde voor een geweldige opkomst. Meer dan 50 kinderen wisten de weg naar “ it Kolkenfjild” nog te vinden. Onder hen opvallend veel meisjes die nog geen lid zijn van onze vereniging maar het wellicht wel willen worden. Al met al een zeer geslaagde week voor de jeugd en trainers. De komende 4 weken krijgt dit een vervolg met hopelijk nog meer kinderen die eens willen proberen om een balletje te trappen. Kom gerust langs en ervaar hoe mooi voetbal kan zijn.

Bijgaand enkele foto’s gemaakt door Johan Iedema