Update – Extra Coronamaatregelen

Dinsdagavond heeft het kabinet extra maatregelen afgekondigd die het voetbal nog harder raken. Hierdoor zijn wij genoodzaakt, met ingang van woensdag 4 november; 22:00uur nieuwe maatregelen te moeten treffen. Hieronder vindt u welke:

• Wedstrijden van alle amateurcompetities zijn tot nader order niet toegestaan.
  • Seniorenteams mogen alleen trainen in groepen van twee personen en met onderling 1,5 meter afstand.
  • Voor jeugdteams geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Zij mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging.
  • Kantines, kleed- en doucheruimtes blijven gesloten.
  • Geen publiek toegestaan op de sportaccommodatie, ook niet bij de jeugd.
  • Uiteraard zijn wij niet gelukkig met deze situatie, maar we respecteren de te nemen maatregelen en zullen ons er ook aan houden.

Indien de KNVB of andere instanties nog met aanvullende maatregelen komen, dan wordt deze informatie via de gebruikelijke kanalen (website, Facebook, Instagram, Twitter) met u gedeeld.

Wanneer hierover vragen bestaan, stel ze gerust.

Het Bestuur.