Voorzitter legt functie neer

Anjum, 24 juni 2021

Beste leden, vrijwilligers, sponsoren, donateurs en allen die ik vergeet,

Bijna 5 jaar ben ik inmiddels voorzitter van deze ongelofelijke mooie vereniging. Tot mijn spijt heb ik echter moeten besluiten om mijn taken per direct neer leggen. Komende periode ga ik aan de slag bij een nieuwe werkgever en hierdoor kan ik de voorzittersrol helaas niet meer vervullen zoals dat hoort. Ik vind dat een vereniging als V.V. Anjum een betrokken en actieve voorzitter nodig heeft en dit zeker ook verdient. Deze betrokkenheid kan ik helaas niet meer inzetten zoals ik dat graag zou willen.

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor de plezierige jaren en de mooie ontwikkelingen die we doorgemaakt hebben. Tot een definitief afscheid komt het gelukkig niet want als leider van ST Anjum/Ropta VR1 blijf ik actief als vrijwilliger van deze mooi club.

Mocht je iemand kennen of zelf een mooie uitdaging zien in een bestuursfunctie als voorzitter meld het dan bij een bestuurslid of mail naar info@vvanjum.nl.

Nogmaals iedereen bedankt.

Groeten,