Vrijwilligers gezocht!

Vrijwilligers vormen het fundament van iedere sportvereniging. Van jeugdleider tot barmedewerker of scheidsrechter tot bestuurslid, een sportvereniging kan gewoon niet zonder haar vrijwilligers. De laatste periode merken we echter, mede door een aantal veranderingen opgedragen door de KNVB, dat de werklast bij de huidige groep vrijwilligers groeit. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe vrijwilligers en daarbij kunnen we jullie hulp heel goed gebruiken. Iedere vrijwilliger zorgt ervoor dat er doordeweeks getraind kan worden, op zaterdags wedstrijden gespeeld kunnen worden en deelgenomen kan worden aan andere activiteiten. Zonder de taak van vrijwilligers is dit alles niet mogelijk.Waarom zou je vrijwilligerswerk gaan doen.

Het mooie van vrijwilliger zijn is dat:
·         Het werk leuk is om te doen
·         Je iets voor anderen kunt betekenen
·         Je kennis en vaardigheden kunt inzetten
·         Je ergens bij betrokken bent
·         Je iets doet voor de samenleving
·         Graag bij V.V. Anjum wilt horen

In de bijlage (pagina 2) vinden jullie de lijst vrijwilligerstaken hierop staan taken die binnen onze vereniging vacant zijn of waar extra hulp bij geboden kan worden. Ik wil jullie vragen om deze lijst goed door te nemen en aan te geven welke taak of taken je graag uit wilt voeren. Ben je al vrijwilliger dan kun je dit ook aangeven in deze lijst. Wanneer je de lijst vrijwilligerstakenhebt ingevuld kun je deze retourneren naar voorzitter@vvanjum.nl of inleveren bij één van de bestuursleden.

Mochten jullie naar aanleiding van bovenstaande nog vragen en/of opmerkingen hebben dan zijn wij altijd bereid om uitleg te geven.

Hopelijk hebben we jullie een beetje kunnen enthousiasmeren en mogen we jullie binnenkort verwelkomen als vrijwilliger van V.V. Anjum. Want zonder jullie….., geen voetbal.