Vrijwilligers sponsorcommissie gevraagd!

Voor onze sponsorcommissie zijn we op zoek naar leden die de commissie willen komen versterken. De sponsorcommissie zorgt onder andere voor een goed sponsorbeleid en probeert huidige sponsoren te behouden en nieuwe sponsoren te werven. Als lid van de sponsorcommissie ben je de verbindende schakel tussen de verschillende nieuwe en/of bestaande sponsoren van onze vereniging.

Sponsoring is een essentieel onderdeel van onze vereniging. Sponsorinkomsten zijn naast contributies en kantineopbrengsten een belangrijke inkomstenbron. Dankzij deze aanvullende middelen kunnen we contributies betaalbaar houden en onze doelstellingen op zowel sportief als sociaal gebied realiseren.

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerd commissielid die:

• Enthousiast is en goede organisatorische vaardigheden heeft
  • Beschikt over sterke communicatieve vaardigheden
  • In staat is sponsoren aan onze verenging te verbinden en te behouden
  • Een duidelijke visie en ideeën heeft over hoe het sponsorbeleid verder kan worden verbeterd

Taken en verantwoordelijkheden

Het volgende wordt door de commissie uitgevoerd:

• Werving en behoud van sponsoren
    • Reclamebordsponsoren
    • Balsponsoren
    • Scorebordsponsoren
    • Shirtsponsors
    • Websitesponsors
    • Sponsors voor programmaboekje V.V. Anjum
  • Totstandkoming van het programmaboekje V.V. Anjum
  • Coördineren team- en sportkleding V.V. Anjum 1
  • Contact met kledingleverancier MUTA over:
    • Teamshop V.V. Anjum
    • Coördineren van bestellingen

Ben jij degene die onze sponsorcommissie komt versterken? Neem dan contact op met Nico Dijkstra via mail voorzitter@vvanjum.nl of telefoon +31 (0) 651582969. Voor opmerkingen of vragen kun je terecht bij Lolke Dijkstra +31 (0) 613461250.